Sexed Up By Robbie Williams

Loose lips sunk ships I'm getting to grips with what you said
我已無話可說 你所說的每一句話,都會使我精神緊繃

No it's not in my head I can't awaken the dead day after day
我們的思想出路太大 我已經無法再堅持下去

Why don't we talk about it?
為什麼不把話攤開來說

Why do you always doubt that there can be a better way?
為什麼你總是要逃避

It doesn't make me wanna stay
我不想再繼續下去了


Why don't we break up? There's nothing left to say
我想是時候分開了 我們已無法再溝通

I've got my eyes shut Praying they won't stray
我緊閉雙眼 希望這一切能趕快結束

And we're not sexed up
當我們不再纏綿

That's what makes the difference today
才了解此時對彼此已無感覺

I hope you blow away
我希望你就這樣消失吧



You say we're fatally flawed
你說我們注定是悲劇

Well I'm easily bored, is that ok?
我早已不再在乎

Write me off your list
你可以把我從你心中剃除

Make this the last kiss, I'll walk away
最後一個吻後,我們各分東西吧

Why don't we talk about it?
為什麼不把話攤開來說

I'm only here don't shout it
別當我是聾子

Given time we'll forget
讓時間帶走一切吧

Let's pretend we never met
就當做從來沒有認識過



Why don't we break up? There's nothing left to say
我想是時候分開了 我們已無法再溝通

I've got my eyes shut Praying they won't stray
我緊閉雙眼 希望這一切能趕快結束

And we're not sexed up
當我們不再纏綿

That's what makes the difference today
才了解此時對彼此已無感覺

I hope you blow away
我希望你就這樣消失吧



Screw you, I didn't like your taste
別再自命清高了

Anyway, I chose you and that's all gone to waste
總而言之,你也沒好到哪裡去

It's Saturday, I'll go out
星期六就當做分手紀念日吧

And find another you
我會另尋更好的人



Why don't we break up? There's nothing left to say
我想是時候分開了 我們已無法再溝通

I've got my eyes shut Praying they won't stray
我緊閉雙眼 希望這一切能趕快結束

And we're not sexed up
當我們不再纏綿

That's what makes the difference today
才了解此時對彼此已無感覺

I hope you blow away
我希望你就這樣消失吧


[I hope you blow away]

希望大家會喜歡
arrow
arrow
    全站熱搜

    upsman 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()